Internationella salonger

Efter 13 år som ordförande för Riksförbundet Svensk Fotografi och 2 1/2 som bloggare i FOTO kommer jag nu att fortlöpande berätta om Internationella salonger och vad som händer i fotoklubb-Sverige i min privata blogg.

HOLY WATER

Publicerad 2014-04-21 21:57:00 i Allmänt,

Sofia är så härlig!
- Holy Water var den enda bild som jag var nöjd med, när det var dags för Trierenberglämning.
Min mamma övertalade mig och sa att det är ju bättre att lämna en bild och delta, än att skippa salongen.
 
Ett samtal kom från min mamma, när familjen var på väg till Gävle innan påsk..
Det tog ett tag innan jag förstod vad hon grattade mig för!
Jag vann! Så överväldigande och fantastiskt!
Vi ska alltså tillbaka till underbara, älskade Linz och hämta en ny guldmedalj!!!
Jag gick runt helt förvirrad i Gävle, men jag köpte en tårta till släkten för att fira guldmedaljen.
Jag köpte mig en grattispresent också - en Go Pro3+ black edition-kamera!
Med den ska jag börja foto från motorcykeln!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Som ordförande för Riksförbundet Svensk Fotografi mellan åren 2000-2013 har jag skaffat mig ett värdefullt kontaktnät, något som jag har stor nytta av i min blogg. Internationellt har jag många personliga vänner och också internationellt är kontaktnätet stort. Jag har arbetet som specialmedarbetare för tidningen FOTO sedan 1983. Eftersom FOTO lagt ner min blogg fortsätter jag nu med en privat blogg. Internationellt tävlar jag inte längre, men i stället blir jag inbjuden att delta som jurymedlem. De senaste uppdragen har varit i Al-Thani Award och i Global Arctic Awards. Människor har alltid varit mina favoritmotiv. Bilder som jag gärna tar i det svenska sommarljuset som är helt fantastiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela